Thursday 24 September 2009

mutluyum,mutlusun,mutluuuuuuuu


Ya düşündüm de hatta daha da iyisi şöyle bir geriye yazılarıma baktım da ben bu kadar da mutsuz değilim be ..hala ailemle oturup gülebiliyorum eğlenebiliyorum daha da önemlisi konuşabiliyorum ki çoğu insan artık bunlara uzak.. sevdiğim insanla birlikteyim sadece benim sevdiğim değil ya da beni seven değil ,.He bu yazılar yalan mıydı hayır onlar da gerçekti ama mutsuz değilim mutluyum hatta bazen çoğu insandan da fazla sadece benim bünyemi etkileyen her insanda olmayan beni mutsuzluğa doğru iten bir kimyasal eksik var vücudumda lityumm... :)) ama biliyorum ki bazen onun eksikliğiyle de yaşayabiliyorum ..aslında ne kötü olurdu biliyor musunuz lityum eksiği olmadan vücudumda mutsuzluk sarsaydı her yanımı o zaman kötü olurdu ..teşekkürler o gün kızdığım ama bugün teşekkür ettiğim psikiyatr , bana mutluluğun yolunu biraz da olsa gösterdiğin için..

No comments:

Post a Comment