Sunday 1 February 2009

ben nasıl büyük adam olucam ??

Okudum yıllarca okudum ama bu soruyu daha önce hiç sormadım kendime .. Şimdi sormaya başladım hatta daha bir çok .Bu aralar aklıma geliyor özellikle ..Istırap içinde çalıştığım işim beni dibe doğru sürüklerken ben bunları düşünüyorum..Her gün işe giderken çok az kaldı diye kendini durmadan telkin eden kaç kişi vardır ki.. Ama bana da hayat bir şey öğretti ..Bir şeyi (herhangi bir şeyi )yapmaktan ıstırap çekiyosanız ya da nefret ediyosanız bırakın .. Ruh sağlığınız açısından en yararlısı bu .. Sevdiğim işi yapıcam buna inancım sonsuz ne kadar zaman alcağını bilmiyorum tek bildiğim sevdiğim ve inandığım işi yapıcam çok kısa zaman sonra ..

1 comment:

  1. "Küçüklüğünü kabul ettiğinde, büyük adam olacaksın.."

    Ne saçma söz değil mi? Saçma..

    Büyük adam olmak istemek de saçma değil mi?

    -mka-

    ReplyDelete