Monday 28 September 2009

BAŞLANGIÇ


Bir şeylere başlamak hep mi heyecan verir insana ? Şöyle bir bakınca kendime; pek de heyecanlı değildim ,oysa ne için gelmiştim bu şehire ne uğruna küçük ,korunaklı yuvamı bırakıp burda bu eziyeti çekiyordum .. Çok şey değişti hayatımda hem de çok şimdi heyecanın yerine mantık aldı ..belki de yaşlanıyorum ya da öyle hissediyorum .. artık o çılgınlıklara uzaktan bakıyorum .. İçimdeki çocuğu kaybetmek istemiyorum ama bilin ki kaybedersem çok daha mutsuz olucam bu dünyada ..Başlangıçlara adım atıyorum bu ara ..Sevdiklerim izliyor beni ama var bende birşey görüyorlar ,heyecanla anlattığım hikayeler eksik , ben eksik.. Okul bugün başlıyor doktorada ilk günüm umarım böyle devam etmem edersem işte o zaman ..

2 comments:

  1. sadece kendine güven.
    ihtiyacın olan şey senin içinde.
    biraz farkındalık.
    ben hep yanındayım.
    seni çok seviyorum.

    ReplyDelete
  2. ben de seni çok seviyorum minik kuşum ,kendimize güvenmekten başka çaremiz yok ama her nedense ben zaman içinde bayağı bir kaybemişim bir de ev olayı tabii ki de baydı ,say say bitmez ama düzelirirm elbet.

    ReplyDelete