Sunday 14 March 2010

KÖRLEŞME


Dünyadaki herkesin göremediği kör olduğu ve sadece sizin gördüğünüz ama diğerlerinden ayırt edilememek için kör numarası yaptığınız ve insanlardan aslında gördüğünüzü saklamak ne güçtür.. Biliyormuş gibi konuştum belki de biliyorum ..Bu ara öyle kör olmam gereken şeyler oldu ki gördüğümü belli etmemeliydim ,etmedim de ..
Nasıl olur değil mi insan göre göre nasıl görmez olur ,olmaz oldurulur ..Ben de böyle olduruldum .
Okulda akademisyenliğin başlangıcında zavallı bir asistansanız bazı şeyleri görmemeniz gereklidir görürseniz başlamadan biten bir akademik kariyeriniz olabilir ,özel hayatta arkadaşlıkta,dostlukta herşeyde eğer çevrenizde bazı kişilerin kalmasını istiyorsanız bazı şeyleri görmezsiniz .. İlk önce aptallık gibi geliyordu sonra alıştım şimdi donukluk var içimde dünyaya karşı .. Konuştum ,susturuldum; sustum olmadı şimdi onların kelimelerini konuşmaya başladım hepsinin yüzünde manasız bir gülümseme ..Ben bu muyum ?
Belki de baştan beri de buydum şimdi birşey değişmedi ... Körleştiriliyoruz hepimiz sonra da aslında hep kör olduğumuza inandırılıyoruz , kör değildim görebiliyordum renkleri şimdi sadece siyah beyaz ..

No comments:

Post a Comment