Monday 21 June 2010

ihanet


Vakti zamanında aklım ermiş iken yaşım 20 küsürlü yaşlarda iken ben birine ihanet ettim,hem de gözünün içine baka baka ,canını yaka yaka ..Çok eğlenmiştim o zaman ,zamanın geçip de benden intikam alcağını bilmeden ..Dalga geçtim onunla,canını en deriniden acıttım ,hatta o kadar kötü oldum ki arkasından bile konuştum .. Oysa ki çok seviyordum onu en iyi dostumdu ..Nasıl bu kadar kötü oldum hala düşünürüm dururum ..
Ondan af dilemeyi çok istiyorum ,buldum onu ama yüzüm yok bana söyleyeceği sözlerin hepsinde haklı ama duymaya gücüm yok ..Yine de bir şans verseydi Tanrı geriye döner ve yapmazdım yaptıklarımı ,diğerlerinin gazına gelip yakmazdım canını ..
Artık geçen geçti ,olan bitti ama hayat bana birşey öğretti ihanet öyle acı birşey ki aslında karşınızdakini değil en çok kendinizi kandırıyorsunuz ,en çok kendinize zarar veriyorsunuz ..Ben öyle yaptım.

3 comments:

  1. Ah be lityummm, keşke yapmasaydın. pişmanlık kötü şey. hele ki acı çektiysen çıkmaz yüreğinden ama yine de bence konuşman, kötü bir tepki de alsan, sana da ona da iyi gelir. bence ya konuş ya da unutmaya çalış. böyle bir bir yazı yazman bile olayı somutlaştırmış. ben olsaydım yazmazdım. bazen bastırmak iyi geliyor.

    ReplyDelete
  2. İnan bana şimdi düşündüğün gibi iyi bir insan değildi o. Eğer iyi olsaydı seni kaybetmeyi göze almazdı. Yaptıklarından pişman olma sakın. O zaman öyle gerekiyordu, öyle yaptın. Şimdi tanışmış olsanız bambaşka olurdu her şey. Hayatında olmayı haketmiyordu ve gitti.

    ReplyDelete
  3. belki de haklısın la loba ..belki de yaşamamız gereken buydu ve bu oldu ?? neden hala geçmişime dönüp sorguluyorum ki ben .. şimdi silicem yazdığım mesajı ona ..bu ben değilim ya .

    ReplyDelete