Thursday 7 October 2010

eski bir dostttt..

hani hayatınızda bazı insanlar vardır ,onları hiç çıkaramazsınız hayatınızdan .. çok istersiniz deli gibi çıkarmayı ama olmaz işte o hep ordadır.. görüşmediğiniz zamanlarda bile bilirsiniz birbirinizin neler yaptığını..sonra birgün görüştüğünüzde kaldığınız yerden devam edersiniz..
Orda öyle otururken düşündüklerim buydu işte .. uzun zamandır görüşmediğim birini gördüm bugün yine kaldığımız yerden devam ettik ,hiçbirşey olmamış gibi..
-Hiç değişmemişsin dedi bana ..
-Oysa ki ne kadar değiştim dedim ona ..
-sen öyle san dedi ..hadi gel birşeyler yiyelim anlatacak çok şey var ve de dinleyecek..

O zaman anladım ki ne kadar görüşmesseniz görüşmeyin birgün görüştüğünüzde kaldığınız yerden devam edebiliyorsanız inanın bana o insan artık sizin için önemli insanlardan olmuştur.. İstanbul'un soğuk,kapalı bir o kadar da depresif havasına rağmen kış geliyor ..en sevdiğim mevsim.. beni ancak kapalı havalar iyileştirebiliyor..Bugün bunu gördüm..

2 comments:

  1. Bugün eve gelirken hava bulutluydu ve hafiften yağmur çiseliyordu, huzur buldum. Seviyorum böyle havaları.

    Bazı arkadaşlarla bir yıl da görüşmesek, görüştüğümüz anda sanki her gün görüşüyormuş gibi sohbet ederiz, araya hiç soğukluk girmez. Var böyle arkadaşlarım. Bence böyle dostlar zor kazanılır, kaybetmemek lazım.

    ReplyDelete
  2. ben de güloşum'la böyle olmuştum.. iyi ki olmuşum... tavsiye ederim, kalbinizi dinleyin...

    ReplyDelete