Saturday 12 February 2011

tez...

tez yazıyorum ve artık bitsin istiyorum..yorgun,mutsuz bir dönemimdeyim ..kafam hep meşgul ama sanki boş gibi de .. herşeyden nefret gelmiş durumda ..şu tez bitse ,şu doktora bitse derken ben bittim galiba ..psikolojim bozuldu..Mısır da olaylar oluyor mübarek devrildi ve ben Mısır da suların durulmasını istiyorum duruldu gibi ama lütfen şu tezi bitirene kadar savaş çıkmasın diye duaya oturdum :))dedim ya psikoloji bozuk..
Bir şu tez bitsin şu doktorada bitsin çizginin öteki ucunda ben de size gülücem bana gülenler .. her gecenin bir sabahı vardır herhalde ??

4 comments:

  1. Ayhh hayı hak:)
    dayan Lityumcuğum bir şey kalmamış artık yolun sonuna gelmişsin...ben sana okuyup üflerim:)şöyle tereyağından kıl çeker gibi bitirip sonunda da hakkaniyetli notlarla geçeceksin..:)
    tüm dünyanın dümeni şaşmış vaziyette!bundan gayri biri bitecek diğeri başlayacak!dileklerimiz barıştan ve kardeşlikten yana ama...oyun içinde oyuna takıldı tüm dünya!..
    hesap zamanı (oy pusulasında)gereğini yapmak üzere, sen şimdilik bak yalnızca kendi dünyana :)en mühimi sağlıktır hele ki psikoloji ve akıl hepiciğinden daha da önemlidir bu hayatta:)

    sürçi lisan ettiğsek affola:)
    ayhhh ayhhh lityumum başarılar sana:)
    sevgilerimle...

    ReplyDelete
  2. ah esmirciğim şu ara o kadar ihtiyacım var ki okuyup üflemene :) okuyup üflersen gerçekten çok mutlu olurum..öyle akıl sağlığı herşeyden önemli ..sağol esmirciğim ..

    ReplyDelete
  3. lityummm bence önümüzdeki seçime kadar tezini bitir, o günden sonra Allah korusun Türkiye de karışabilir :) Şaka şaka sen teze bu kadar konsantre olduktan sonra hiçbir tez senin elinden kurtulamaz. Saygılar.

    ReplyDelete
  4. saksağan haklısın ama ben de önümüzdkei seçime kadar bu tezi bitirmek istiyorum çünkü dediğin gibi herşey değişebilir:)

    ReplyDelete