Saturday 8 October 2011

gidiş- dönüş

Dönmüş olmanın verdiği huzur sevdiceğime olan özlem hepsi birikerek uzayan yol ..ve memlekete geri dönüş..bu dönüş tekrar gidişin habercisi ama bu sefer şükür ki yalnız değil sevdiceğimle gidiş.. yurt dışında yaşayan insanları şimdi iyi anlıyorum bir yandan güzellikleri bir yandan zorlukları ama yeni bir dünya görmenin verdiği mutlulukla atlatılması.. her şey değişiyor hayat da değişiyor en nihayetinde ..kalıcı olan sadece sevdikleriniz ve sizi sevenler.. Şimdi özlem giderirken sevdiğimle bunu daha iyi görüyorum onun yokluğu benim yokluğum nefes alamamamıza neden oluyor..uzaklar bana bunu da gösterdi. herkes gider geride bir avuç insan kalır.. bu gidişim biraz daha kalabalık ve bu gidişimin benim için çok iyi olacağını bildiğim için şimdi her şeyi oluruna bırakma zamanıdır.zaman gösterecek neler olacağını ..yakında düşüyoruz yollara sevdiceğimle kıtalar arası yolculuğa..dönüşümüz en güzelinden olur umarım:))

4 comments:

  1. Daha iyi olacak inanıyorum sevgili Lityumum:)burada tecrübeli bir ablan var bu konuda!!!ilk yıl 7/8 ay bu duygularla geçiyor..alışma evresi, adaptasyon, yalnızlık duygusu, vs.vs..ama sonra ki zaman dilimleri...yabancılığın kalmamaya başlıyor tanıdıkça içinden geçerken bu yeni yaşamı!..hele ki en büyük manevi desteğini de sağlayabilmiş olmanın (sevdiğin arkadaşın ile birlikte)içsel huzuru da temin edilince!..o zorlukları çok daha kolay atlatacaksın...senin az buçuk önceden gidiyor olmanın verdiği tecrübe! :)) yol arkadaşın içinde en az senin olduğu kadar onun içinde çok daha fazla bir avantaj olacaktır..

    birlikte her şey daha güzel olacak...hoşgeldin o zaman...ve yeniden yepyeni başlangıçlar içinde MERHABA lityum..

    Şimdi sevdiklerinle özlem giderme zamanıdır:)
    İyi haftasonları dilerim...

    ReplyDelete
  2. Canım Esmirim hoşbulduk.. umarım herşey çok güzel olur esmir ve yeniden yepyeni başlangıçlar içinde oluruz..sevgiler

    ReplyDelete