Monday 28 December 2009

İÇ SES


-Off yine bunalımdasın ,,(nerden biliyosun)
-Yine mi ?(ne diyon ya )
-Hayat kısa sıkıntılar ..(hııı çok sıkıntıdasın belli !)
-Bu da geçer(evet 2 sene öncede aynısını söylüyordun )
-Şimdiki sıkıntılarımız gelecekte ki mutluluğumuz (ne diyon ya ne geleceği önümü göremiyorum)
-aaa doktora mı yapıyosun muhteşem ,çok güzel (ah ah bir de bana sor )
-aaa ne güzelsin sen (senin için aynısını söyleyemeceğim)
-eee bu sınavlardan sonra ne olucak ?(sınava giricem ,çıkıcam sonra yine giricem o olucak)
-kaç yaşındasın ?(sana ne lan )
-aaa magazin mi izliyon yazık gençlik( evet magazin izliyom evet boş kafalıyım sen çok dolusun )

İç sesim bu ara çok konuşuyor ben gülümsüyorum o içimden karşımdakine saydırıyor ,mutlu muyum evet be mutluyummm:)

6 comments:

  1. eee duydun lityumun iç sesini rahatladın mı?(he rahatladım) bu da benim iç sesim:P
    mutlu haftalar:=)

    ReplyDelete
  2. Paylaşımlar için teşekkürler. Rahatlatan iç sesinizin 2010'da da artarak sürmesini dilerim.

    ReplyDelete
  3. suskun güvercin ; sana da mutlu haftalar :)
    alizafersapci; 2010 da umarım iç sesim dışıma yansımaz :)

    ReplyDelete
  4. bazen kafasına kafasına vurup susturmak gerek içimizdeki sesi. ama bazen, zevkli de oluyor sanki :)

    ReplyDelete
  5. (Vay anasını ya millette ne iç ses varmış arkadaş)

    Bu da benim iç sesim :D

    İyi yıllar

    ReplyDelete
  6. kelebek dr. zevkli olduğu oluyor ama bazen de susmuyor :)
    Bora-MAN ; sana da iyi yıllar :))

    ReplyDelete