Wednesday 5 January 2011

"SMILEs ON FACES" ÖDÜLÜM


Efendim şu çok da olmayan kısa blog hayatımda ben de bir ödüle layık görüldüm :)) hem de esmir tarafından ..Çok teşekkür ederim sevgili Esmir..Beni bu ödüle layık gördüğün için..
Bu ödül aslında benim için manalı çünkü bir zaman önce pek karanlık hiç gülümsemediğim günlerle başbaşaydım . o zaman gülümsemenin ve mutluluğun değerini anlamıştım .. Şimdi ise sevdiklerinle mutlu geçirilen hayatın ve gülümsemenin yerini kimse alamaz bu dünyada onu da biliyorum..Ödülün herhangi bir kuralı yoksa bende aşağıdaki dostlarıma gönderiyorum :)
1. CepAynası
2.İçimden Çağlayanlar

9 comments:

  1. Lityummcum, sen kesinlikle yüzde gülümseme uyandıran birisin; o yüzden bu ödülü hak ediyorsun.
    Beni düşündüğün için çok teşekkür ederim!! Bu aralar hiç yazasım yok: hem havam yok, hem de meşguliyetler yüzünden konsantre olamıyorum. Gülümseten yazılar üretmemiz dileğiyle öpüyorum seni çok :)

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederim sevgili Lityummm...
    Güzel bir gün dilerim...Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  3. Kutluyorum:)Gözlerinden gülümsemeler eksik olmasın.
    Sevgiler

    ReplyDelete
  4. lityumcuğum çok teşekkür ederim:)
    yaşamından güzellikler,yüzünden gülümsemeler eksik olmasın!

    ReplyDelete
  5. Müge :teşekkür ederim :)) ödülü kabul ettiğin için çok teşekkürler..

    ReplyDelete
  6. Esmir :asıl ben teşekkür ederim bu ödülü bana layık gördüğün için :)

    ReplyDelete
  7. Dalgaları aşmak :aslında bu ödülü ben de sana vericektim ama benden önce başkası davranış affet beni :) bir sonraki ödülde elimi çabuk tutmak dileğiyle.. teşekkürler..

    ReplyDelete
  8. kıyabilir miyim hiç sana :)
    tatlımsn...

    ReplyDelete
  9. cep aynası :hepimizin yüzünden gülümsemeler eksik olmasın .. teşekkürler:))

    ReplyDelete