Wednesday 28 October 2009

AŞK BİTTİİİİİİİİİİ ...


Bu şarkıyı her duyduğumda üstünden çok uzun zaman geçmemiş olsa da ; bir çift aklıma gelir içim cız eder.. Hikayeleri bilindik aşk masalları gibi olmasa da bugün ,bu karanlık havada aklıma geldi birden .. Bana küçükken her masalın sonunun iyi biteceği söylenilmişti ama öyle değilmiş büyüdükçe öğrendim .. Bazen masallar kötü sonla bitebiliyor ve içinizin en derinliklerinde bir yerde hep hatırladığınız bir yarayla yola devam ediyorsunuz .. Neyse dönelim çiftimize ;

Çok yakışırlardı birbirlerine ,gözlerinin içi parlardı , o kadar iyiydiler ,mutluydular ta ki... Çevresel faktörler artık bu kadar mutluluk yeter biz mutsuzken size de mutsuzluk yakışır diyene kadar :(
Tam evlenecekler derken Bitti dedi kız Nasıl olur dedim günlerce düşündüm nasıl aşk bitmeden ilişki biter , o da hiç anlamadı , gururlu aşık oğlan ona seçenekler sunmuştu ve kız da zamana bırakalım dediğinde herşey kopup gitmişti şimdi duyduk ki ( üzerinden 5 sene geçti) evleniyormuş oğlumuz , mutluluklar mı dilemeliyiz yoksa bir insanın kendini mezara diri diri gömmesini mi izlemeliyiz .. Hayat insanı hiç sevmediği bir insanla evlenme yoluna doğru götürüyorsa ve o insan bu olaya bir hiç gözüyle bakıyorsa o zaman mezara biraz toprak da biz atmalıyız sanırım ... Şimdi ben arkadaşımı avutuyorum Boşver ,değmez ..Ama o çocuğa bir şey söyleme fırsatım olsaydı ona derdim ki ; kendini bitiriyorsun , yavaş yavaş eridiğini göreceğim yakın zamanda..
Aşk bitti; bitmez dediler ama bitti , ama inanın şarkıda da söylediği gibi geride bazı şeyler kaldı .. Kalp sızısı ..

Burdan sana ne desem ; geçecek , iyileşeceksin boş geliyor şu anda biliyorum ama inan bana geçecek ve sen geçtiğini göreceksin ..

11 comments:

  1. "Birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde,eller gibi davranıp görmemezlikten gelme" gibi şarkılar işte böyle severken ayrılanlar adına yazılmış değil mi?Yine de Mutlu olurlar inşaallah.

    ReplyDelete
  2. aşk bitmez, malesef bitmez, ayrılıklar olur, hayat sürer, acılar azalır ama aşk bitmez

    ReplyDelete
  3. ezginin günlüğü'nden geliyor lityum için..

    "aşk hiç biter mi?"

    ReplyDelete
  4. sufi; evet sanırım ama herşey şarkıdaki gibi olmuyor..
    La loba ; mutlu olamazlar ama yine de bir temenni .
    seciloc ; haklısın aşk hiç bitmiyor ama nefret duygularını da ekliyor yanına ..
    khaos ; teşekkür ederim yine de bu şarkıyı çok seviyorummmmm:)

    ReplyDelete
  5. Aşk Bitti'yi ezberlemeyi denedin mi? Ben denedim o anda ufak tefek sözlere göz ucuyla bakarak ezberlemiş gibi olsam da sonra yine unutuyorum. Neyse bunun bir önemi yok.

    Hayat bazen set üstüne set çeker ve direnmeye çalışırsın ama böyle durumlarda mutluluklar bile hüzün verir insana, kazanılmış bir savaşın bile hüzün verebileceği gibi. Tabi bunda bardağın boş ya da dolu tarafına bakmak gibi de düşünülebilir, belki de daha değerlidir en küçük mutluluklar bile. Yine de mutsuzluk kötü şey be arkadaş. İnsanı yoruyor. Öyle çok mutluluğa meyilli bir insan değilim, bunları okuyan da sürekli kendimi mutlu hissettiğimi zanneder halbuki tam tersiyimdir ama onlar mutlu olsunlar, senin arkadaşın da mutlu olsun. Şu dünyada öğrendiğim en değerli şeylerden biri de zamanın gerçekten unutturmasa da gömebildiğidir.

    ReplyDelete
  6. mustafa tr ;evet denedim sonra denemeyi ben de bıraktım :) benim arkadaşım mutlu olur zaman gerçekten gömebiliyor haklısın ama içimden bir ses onların mutlu olmasını nedense istemiyor :) neyse dediğin gibi herkes mutlu olsun..

    ReplyDelete
  7. İçindeki sesi anlıyorum lityummm, insanca bir duygu ama yine de "herkes mutlu olsun" diyebilmen güzel :)

    ReplyDelete
  8. yazılarınız çok keyifli. sevgiler.

    ReplyDelete
  9. Mimosa Café+Design; çok teşekkür ederim böyle düşünüyorsanız ne mutlu bana ...
    mustafa tr; evet güzel ama herşey bir yere kadar insanızzz:)

    ReplyDelete
  10. Bence çoktan o oğlan evlenmiştir sadece nikahla belki de. Hayat bu.

    ReplyDelete