Sunday 4 October 2009

yağmur...


Dışarda yağmur var .. Nedense yağmurlu günleri çok severim güneşli bir günden .. depresyon belirisi değil ki bu ben kapalı havaların insanıyım , sanki beni de içine çekecekmiş gibi hava .. tabii ki yazı da severim ama eylül ,ekim ,kasım,aralık ayları bana daha büyük bir mutluluk verir nedense ..kış çocuğu olduğumdan mıdır nedir .. Şimdi evde sevdiğimle kahve içip dışarıyı izlerken fonda bülent ortaçgil den yağmur çalıyor ve biz düşünüyoruz .. Mutluluk bu olsa gerek ?

4 comments:

  1. Kesinlikle mutluluk bu.
    Ben de istiyorum bundan :)

    ReplyDelete
  2. olucakkkkkkkkkk :)don t worryyyyyyy

    ReplyDelete
  3. Bende kış çocuyuyum..
    Belki ondandır benimde yağmuru ve kış aylarını daha bir içten sevişim..
    :)

    ReplyDelete
  4. evet kış çocuğu olmak güzel ..:) ondandır yağmuru sevişin ..

    ReplyDelete